Náhradní pracoviště

Chod každé společnosti může být přerušen neočekávanými událostmi, které není možné ovlivnit. Proč se nechránit před nákladným narušením našimi špičkovými řešeními náhradního pracoviště? Pomůžeme vám rychle obnovit provoz – a vrátit se k vaší práci.

Požádat o nabídku

Na naši síť se spoléhají i největší světové společnosti

Náhradní pracoviště

Pokud nastanou neočekávané události, pomůžeme vám udržet firmu v chodu. Zajistíme přístup do zařízených, plně vybavených pracovních prostor, které pro vás připravíme během 4 hodin.

Dynamický

ContactPro 20 % vašeho základního týmu
Získejte přístup do plně vybavených soukromých kancelářských prostor během jednoho pracovního dne s možností využití až 30 dní v roce.

Rezervovat

ContactPro zásadní 1 % týmu
Nastěhujte se do rezervovaných soukromých pracovních prostorů se zabezpečenou IT infrastrukturou již za 4 hodiny a využívejte je každý rok na neomezený počet dní.

Rychlý

ContactPřístup na vyžádání pro všechny
Nabízí využití prostorů v naléhavých situacích, kanceláří na vyžádání a coworkingových prostor. Okamžitě k dipozici ve 4 000 lokalitách po celém světě.

Řešení přesně podle potřeb Vaší firmy

Plánování pro neočekávané události bude vyžadovat různé úrovně zabezpečení v závislosti na vašem jedinečném nastavení, pracovních vzorech a na tom, které členy vašeho týmu považujete za klíčové pro vaše podnikání. Bez ohledu na to, koho podporujete, vám poskytneme vše od řešení pro práci z domova až po dočasné coworkingové prostory – a zároveň co nejrychleji obnovíme a zprovozníme důležité stránky kanceláře.

Požádat o nabídku >

Minimální vyrušování, maximální podpora

Váš tým najde v našich kompletně vybavených kancelářích vše, co k zajištění chodu firmy potřebuje. Zázemí můžete využívat, jak dlouho bude třeba. Mějte klidnou hlavu – nastěhujte se do plně funkční a připravené kanceláře, a pokud budete potřebovat cokoli dalšího, zkušené týmy v daných pobočkách vám pomohou.

  • flexibleVlastní, soukromá kancelář
  • wifiŠpičkové připojení WiFi
  • breakout areaPřístup do zasedacích místností a relaxačních zón
  • 24 hr cctv monitoringZabezpečení, úklid, energie, údržba
  • TelephonePřímá firemní telefonní linka
  • 24 hour accessNepřetržitý přístup do vaší kanceláře

Podpora kdekoliv a kdykoliv potřebujete

Díky počtu a velikosti našich poboček jsme každoročně schopni pomoci zajistit náhradní pracoviště pro stovky firem.Dokážeme poskytnout rychle přístup do 4 000 pracovních prostorů v každém důležitém městě a dopravním uzlu na světě. Takže vaše firma může fungovat dál, i když nastanou nečekané komplikace.

Rádi s vámi probereme, co všechno od náhradního pracoviště očekáváte

Naši zkušení poradci vám rádi pomohou vytvořit ideální plán náhradního pracoviště podle vašich potřeb.

Požádat o nabídku

Odpovědi na vaše otázky ke coworkingu

Náš tým vám ochotně vysvětlí vše, co vás zajímá.
Je možné, že budete potřebovat kombinaci všech tří variant. Zamyslete se nad tím, jaké úkoly vaši lidé mají a jaká podpora bude zapotřebí, aby mohly nerušeně pracovat klíčové (a neklíčové) týmy. Varianta Dynamic zaručuje poskytnutí funkční, soukromé kanceláře během jednoho pracovního dne – doporučujeme ji pro 20 % zaměstnanců. S variantou Reserve máte trvale rezervovaný pracovní prostor – ideální je pro nejdůležitější 1 % rolí ve firmě. Varianta Rapid zajistí ad hoc pracoviště pro kohokoli z členů týmu, kdo je právě v nouzi.
Dobře víme, jak zásadní je v krizové situaci zachovat provoz firmy a poskytnout kolaborativní a proaktivní podporu. Ředitel oddělení pro kontinuitu provozu společnosti M&S John Frost přibližuje, jakou pomoc společnost Regus poskytla, když se v nouzi ocitlo ústředí M&S v londýnském Paddingtonu: „Před naší budovou praskl hlavní přívod plynu a společnost Regus se postarala o to, aby více než 2 000 lidí z naší centrály mohlo pracovat jako obvykle.
„Tým společnosti Regus pro nás dokázal najít náhradní pracoviště za méně než 4 hodiny, tedy podstatně rychleji, než musel – ve smlouvě, kterou jsme ochotně podepsali, je interval 24 hodin. Ohromně jsme to ocenili, protože incident se stal v pondělí před Vánoci, v době, která je pro nás z obchodního hlediska velice významná. Tým Regus pochopil naléhavost situace a zareagoval mimořádně skvěle. Velký podíl na tom, jak výborně vše dopadlo, měla jasná komunikace.“
Pojištění pro případ přerušení provozu nouzovou situaci nevyřeší. Může pomoci zmírnit finanční ztráty, ale nedokáže obnovit poskytování služeb zákazníkům ani napravit pošramocenou pověst. Když nečekaně nastane krizová situace, vaše firma je zranitelnější než kdykoli jindy. A pokud nemá promyšlený plán, který počítá se všemi možnými řešeními, pravděpodobnost, že krizi nepřežije, prudce stoupá. 
Nejlepší plány počítají s:
– vyhrazeným náhradním pracovištěm pro klíčové zaměstnance, kteří potřebují specializované vybavení;
– předem určenými kancelářemi pro zaměstnance, kteří pracují s důvěrnými informacemi;
– prací neklíčových zaměstnanců z domova do obnovení provozu;
– flexibilními kancelářskými prostorami s podporou, aby zaměstnanci mohli pracovat jako tým a využívat potřebné vybavení.
Nejlépe připravené firmy vědí, co je důležité a co musí nezbytně zůstat v chodu. Pozornost věnují také potřebám, které během obnovy provozu v nouzové situaci mají jejich zaměstnanci. K těmto potřebám mohou patřit:
– rodinné povinnosti,
– přání pracovat v týmu,
– přístup ke zdrojům podpory,
– možnost zabezpečené komunikace,
– moderní vybavení.
Vezměte v úvahu dopravní dostupnost a možnosti parkování. Pokud náhradní pracoviště plánujete využívat v případě výpadků dodávky elektřiny nebo evakuace vaší oblasti, vyberte si pobočku, která je od vaší kanceláře tak daleko, že se jí nejspíš nedotknou stejné potíže. Zamyslete se také nad tím, co si o novém místě práce budou myslet vaši zaměstnanci: Je pro vaše lidi dobře dostupné? Budou tam ochotni dojíždět?
Model práce z domova zpočátku může působit lákavě a pro zaměstnance, kteří už z domova pracují, může být skutečně nejvhodnější. Jeho zavedení jako pouze nouzové alternativy ale počítá s celou řadou předpokladů, které nemusí odpovídat realitě, a obvykle není dlouhodobě udržitelné. Jedním ze zmíněných předpokladů je, že všichni zaměstnanci mají dostatečně rychlé, spolehlivé a zabezpečené internetové připojení a komunikační sítě. Krizové situace navíc nepostihují výlučně komerční nemovitosti – zasáhnout mohou i rezidenční oblasti, kde mají často ještě závažnější důsledky. Nezapomínejte také na to, že zaměstnanci pracující doma se kvůli omezenému kontaktu s kolegy brzy mohou cítit izolovaní.

* Všechny uvedené ceny jsou platné v době zadání dotazu pro smlouvy uzavřené na 24 měsíců. Ceny se mohou změnit a různí se podle konkrétních zvolených produktů a služeb. Ceny za kancelář a coworking jsou ceny za osobu a měsíc a závisí na dostupnosti zdrojů. Platí smluvní podmínky.