Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Virtuální kancelář v 25 Wilton Road

25 Wilton Road, Victoria, London, SW1V 1LW

Victoria: an inspirational flexible workspace with an enviable city-centre location

Enter the entrepreneurial heart of London at Victoria, an ideally located flexible workspace on the northern edge of Pimlico, a stone’s throw from both Westminster and Belgravia. Situated in a building that emphasises openness, the high ceilings, broad floors and welcoming communal areas of this collaborative working hub are designed to inspire. Throughout, you’ll find a collection of offices, meeting rooms and shared working lounges that cater specially to the modern professional.

At Victoria, you’re a paper plane’s throw from some of the most important locations in the area – Victoria Station is practically on your doorstep, the famous Apollo Victoria Theatre is next door and Westminster Cathedral is within easy walking distance. Whether for lunch or a meal after work, local eateries such as The Willow Walk Gastropub or the nearby Starbucks Coffee will provide you with a fantastic selection of food and drink. And back at the centre, the 24-hour access, super-fast Wi-Fi and friendly support staff are sure to enhance your working experience.

Why choose Victoria.

  • A modern, inspiring location in the centre of London.
  • Fantastic nearby travel connections at Victoria station.
  • Within easy walking distance of many London landmarks.
  • Workspaces feature contemporary décor and design.

 

Více
Zakoupit

Virtuální kancelář v 25 Wilton Road

25 Wilton Road, Victoria, London, SW1V 1LW

Victoria: an inspirational flexible workspace with an enviable city-centre location

Enter the entrepreneurial heart of London at Victoria, an ideally located flexible workspace on the northern edge of Pimlico, a stone’s throw from both Westminster and Belgravia. Situated in a building that emphasises openness, the high ceilings, broad floors and welcoming communal areas of this collaborative working hub are designed to inspire. Throughout, you’ll find a collection of offices, meeting rooms and shared working lounges that cater specially to the modern professional.

At Victoria, you’re a paper plane’s throw from some of the most important locations in the area – Victoria Station is practically on your doorstep, the famous Apollo Victoria Theatre is next door and Westminster Cathedral is within easy walking distance. Whether for lunch or a meal after work, local eateries such as The Willow Walk Gastropub or the nearby Starbucks Coffee will provide you with a fantastic selection of food and drink. And back at the centre, the 24-hour access, super-fast Wi-Fi and friendly support staff are sure to enhance your working experience.

Why choose Victoria.

  • A modern, inspiring location in the centre of London.
  • Fantastic nearby travel connections at Victoria station.
  • Within easy walking distance of many London landmarks.
  • Workspaces feature contemporary décor and design.

 

+44 2039980000

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě London

Proč si musíte vybrat virtuální kancelář Regus?

Firemní adresa

Zřiďte si svou kancelář v prestižní lokalitě s minimálními náklady.

Vyřizování telefonních hovorů

Získejte místní číslo a s ním i někoho, kdo za vás bude vyřizovat vaše hovory.

Přizpůsobte si váš plán

Přidejte si vyřizování přijatých hovorů a využijte soukromou kancelář v centru podle vašeho výběru.

Snadné přemístění

Přesuňte své smlouvy na kteroukoliv z našich adres bez dodatečných nákladů.

Příjem a třídění pošty

Nechte si zasílat poštu na libovolnou adresu společnosti Regus, odkud si ji můžete vyzvednout nebo nechat přeposílat jinam.

Vyberte si balíček virtuální kanceláře

Služba příjmu a třídění pošty s možností použití prestižní adresy

Prestižní adresa

Dostaňte svou firmu do té nejlepší lokality s působivou adresou a se službou příjmu a třídění pošty.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtuální kancelář

Profesionální adresa se službou příjmu a třídění pošty a s vyřizováním telefonních hovorů. Navíc máte k dispozici přístup do naší celosvětové sítě obchodních salónků.

S virtuální kanceláří Plus získáte firemní adresu, službu příjmu a třídění pošty, přijímání hovorů a přístup do obchodního salónku.

Virtuální kancelář Plus

Využijte kompletní balíček s virtuální kanceláří, který zahrnuje firemní adresu, příjem a třídění pošty, vyřizování telefonních hovorů a přístup do soukromé kanceláře v centru dle vašeho výběru.

Konečné ceny

Platíte jenom za to, co potřebujete – ať už jde o poštovní služby nebo kompletní virtuální kancelář

Přístup do celosvětové sítě obchodních center na 3000 místech

Síť Regus

  • Přístup ke globální síti obchodních center
  • Vyberte si z 3000 exkluzivních adres
Virtuální adresa, na niž si můžete nechat doručovat poštu a na níž budeme vaším jménem přijímat hovory

Virtuální adresa

  • Přijímejte poštu; vaše telefonátu budou přijímány pod vaším obchodním jménem
  • Nepotřebujete permanentní kancelář
Zakoupit

Více způsobů práce ve městě London

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru 25 Wilton Road sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounge

Bezbariérová zařízení}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.