Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Virtuální kancelář v London, Victoria

25 Wilton Road, Victoria, London, SW1V 1LW

Victoria: an inspirational flexible workspace with an enviable city-centre location

Enter the entrepreneurial heart of London at Victoria, an ideally located flexible workspace on the northern edge of Pimlico, a stone’s throw from both Westminster and Belgravia. Situated in a building that emphasises openness, the high ceilings, broad floors and welcoming communal areas of this collaborative working hub are designed to inspire. Throughout, you’ll find a collection of offices, meeting rooms and shared working lounges that cater specially to the modern professional.

At Victoria, you’re a paper plane’s throw from some of the most important locations in the area – Victoria Station is practically on your doorstep, the famous Apollo Victoria Theatre is next door and Westminster Cathedral is within easy walking distance. Whether for lunch or a meal after work, local eateries such as The Willow Walk Gastropub or the nearby Starbucks Coffee will provide you with a fantastic selection of food and drink. And back at the centre, the 24-hour access, super-fast Wi-Fi and friendly support staff are sure to enhance your working experience.

Why choose Victoria.

  • A modern, inspiring location in the centre of London.
  • Fantastic nearby travel connections at Victoria station.
  • Within easy walking distance of many London landmarks.
  • Workspaces feature contemporary décor and design.

 

Více
Zakoupit

Virtuální kancelář v London, Victoria

25 Wilton Road, Victoria, London, SW1V 1LW

Victoria: an inspirational flexible workspace with an enviable city-centre location

Enter the entrepreneurial heart of London at Victoria, an ideally located flexible workspace on the northern edge of Pimlico, a stone’s throw from both Westminster and Belgravia. Situated in a building that emphasises openness, the high ceilings, broad floors and welcoming communal areas of this collaborative working hub are designed to inspire. Throughout, you’ll find a collection of offices, meeting rooms and shared working lounges that cater specially to the modern professional.

At Victoria, you’re a paper plane’s throw from some of the most important locations in the area – Victoria Station is practically on your doorstep, the famous Apollo Victoria Theatre is next door and Westminster Cathedral is within easy walking distance. Whether for lunch or a meal after work, local eateries such as The Willow Walk Gastropub or the nearby Starbucks Coffee will provide you with a fantastic selection of food and drink. And back at the centre, the 24-hour access, super-fast Wi-Fi and friendly support staff are sure to enhance your working experience.

Why choose Victoria.

  • A modern, inspiring location in the centre of London.
  • Fantastic nearby travel connections at Victoria station.
  • Within easy walking distance of many London landmarks.
  • Workspaces feature contemporary décor and design.

 

+44 1316081212

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě London

Máme důvěru po celém světě

LinkedIn
Cigna
Accenture
Zakoupit

Proč si musíte vybrat virtuální kancelář Regus?

Firemní adresa

Zřiďte si svou kancelář v prestižní lokalitě s minimálními náklady.

Vyřizování telefonních hovorů

Získejte místní číslo a s ním i někoho, kdo za vás bude vyřizovat vaše hovory.

Přizpůsobte si váš plán

Přidejte si vyřizování přijatých hovorů a využijte soukromou kancelář v centru podle vašeho výběru.

Snadné přemístění

Přesuňte své smlouvy na kteroukoliv z našich adres bez dodatečných nákladů.

Příjem a třídění pošty

Nechte si zasílat poštu na libovolnou adresu společnosti Regus, odkud si ji můžete vyzvednout nebo nechat přeposílat jinam.

Vyberte si balíček virtuální kanceláře

Služba příjmu a třídění pošty s možností použití prestižní adresy

Prestižní adresa

Dostaňte svou firmu do té nejlepší lokality s působivou adresou a se službou příjmu a třídění pošty.

Virtual office service includes mail handling and telephone answering

Virtuální kancelář

Profesionální adresa se službou příjmu a třídění pošty a s vyřizováním telefonních hovorů. Navíc máte k dispozici přístup do naší celosvětové sítě obchodních salónků.

S virtuální kanceláří Plus získáte firemní adresu, službu příjmu a třídění pošty, přijímání hovorů a přístup do obchodního salónku.

Virtuální kancelář Plus

Využijte kompletní balíček s virtuální kanceláří, který zahrnuje firemní adresu, příjem a třídění pošty, vyřizování telefonních hovorů a přístup do soukromé kanceláře v centru dle vašeho výběru.

Konečné ceny

Platíte jenom za to, co potřebujete – ať už jde o poštovní služby nebo kompletní virtuální kancelář

Přístup do celosvětové sítě obchodních center na 3000 místech

Síť Regus

  • Přístup ke globální síti obchodních center
  • Vyberte si z 3000 exkluzivních adres
Virtuální adresa, na niž si můžete nechat doručovat poštu a na níž budeme vaším jménem přijímat hovory

Virtuální adresa

  • Přijímejte poštu; vaše telefonátu budou přijímány pod vaším obchodním jménem
  • Nepotřebujete permanentní kancelář
Zakoupit

Více způsobů práce ve městě London

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru London, Victoria sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounges

Bezbariérový přístup}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.