Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Flexibilní kanceláře v The Cabot

25 Cabot Square, London, E14 4QZ

If international impact is on your list of business objectives, look no further than one of the most important and fastest-growing business districts in London – Canary Wharf. At its heart stands The Cabot, a bold and modern building designed by leading architects with full-height glazing and full ‘wow factor’. Column-free floors fill each space with light, while floor-to-ceiling windows offer incredible views across the capital. And if that wasn’t enough to tempt you, large rooftop terraces provide inspiring outdoor spaces perfect for relaxing, networking or thinking up your next big idea.

This enriching environment is filled with design statements and home comforts alike. Friendly staff and high-speed Wi-Fi enhance an inspirational suite of flexible workspaces, from sleek private offices to stunning meeting rooms. And outside is no less impressive: as well as 20 acres of landscaped parks, fountains, and tree-lined plazas, Canary Wharf boasts 300 premium shops and restaurants – all running on renewable electricity. Public transport links are never more than a short stroll away, and the area is renowned for its high density of health clubs. So, whether you’re working your brain, your body, or your wallet, you’re sure to be doing it in style.

Why choose Canary Wharf

  • Highly sought-after location in the heart of iconic Canary Wharf.
  • Plenty of opportunities to network with local professionals.
  • Contemporary, designer workspaces with all mod cons.
  • Close to public transport links, shops and restaurants.
Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v The Cabot

25 Cabot Square, London, E14 4QZ

If international impact is on your list of business objectives, look no further than one of the most important and fastest-growing business districts in London – Canary Wharf. At its heart stands The Cabot, a bold and modern building designed by leading architects with full-height glazing and full ‘wow factor’. Column-free floors fill each space with light, while floor-to-ceiling windows offer incredible views across the capital. And if that wasn’t enough to tempt you, large rooftop terraces provide inspiring outdoor spaces perfect for relaxing, networking or thinking up your next big idea.

This enriching environment is filled with design statements and home comforts alike. Friendly staff and high-speed Wi-Fi enhance an inspirational suite of flexible workspaces, from sleek private offices to stunning meeting rooms. And outside is no less impressive: as well as 20 acres of landscaped parks, fountains, and tree-lined plazas, Canary Wharf boasts 300 premium shops and restaurants – all running on renewable electricity. Public transport links are never more than a short stroll away, and the area is renowned for its high density of health clubs. So, whether you’re working your brain, your body, or your wallet, you’re sure to be doing it in style.

Why choose Canary Wharf

  • Highly sought-after location in the heart of iconic Canary Wharf.
  • Plenty of opportunities to network with local professionals.
  • Contemporary, designer workspaces with all mod cons.
  • Close to public transport links, shops and restaurants.
Co je k dispozici

+44 1316081212

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě London

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Vše zahrnuto v ceně

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru The Cabot nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru The Cabot poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru The Cabot jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru The Cabot

Prostory pro coworking

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Vše zahrnuto v ceně

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Služby recepčních a příjem a třídění pošty již v ceně
  • V případě zájmu zajištění administrativních činností
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostory

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at The Cabot

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě London

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru The Cabot sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru The Cabot poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme vám najít ideální pracovní prostory – pro jakýkoli obor podnikání a v rámci možností vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme vám najít ideální pracovní prostory – pro jakýkoli obor podnikání a v rámci možností vašeho rozpočtu.