Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Flexibilní kanceláře v Birmingham, Edmund House

12-22 Newhall Street, Birmingham, B3 3AS

This contemporary, serviced office space in the Colmore Business District of Birmingham has an impressive double-height reception area creating a great first impression. The modern meeting rooms are located on the first and second floors of this refurbished building. The centre offers air conditioning, high-speed internet, modern kitchen facilities and disabled access. The 3 high quality meeting rooms are easy to book and have a capacity of 4 to 6 delegates. The Grand Central meeting room has a modern, grey colour scheme and seats up to 6 people, the Snow Hill and Moor Street meeting rooms seats up to 4. Our Community room is also available (CM 126) this is an internal 4 person room with no TV screen.

Colmore Business District is the commercial centre of Birmingham city with an array of high profile professional companies, retail, hotels, bars, cafés and restaurants. This very desirable office space has two Michelin Star restaurants nearby for you to impress your guests. The office is just minutes from Birmingham New Street and Snow Hill railway stations providing easy access to a range of both local and national railway stations via the extensive network. Edmund House is also close to the highly fashionable Jewellery Quarter. The National Indoor Arena and International Convention Centre are also within easy walking distance. Birmingham is at the centre of the UK's motorway network and is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42 motorways.

Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v Birmingham, Edmund House

12-22 Newhall Street, Birmingham, B3 3AS

This contemporary, serviced office space in the Colmore Business District of Birmingham has an impressive double-height reception area creating a great first impression. The modern meeting rooms are located on the first and second floors of this refurbished building. The centre offers air conditioning, high-speed internet, modern kitchen facilities and disabled access. The 3 high quality meeting rooms are easy to book and have a capacity of 4 to 6 delegates. The Grand Central meeting room has a modern, grey colour scheme and seats up to 6 people, the Snow Hill and Moor Street meeting rooms seats up to 4. Our Community room is also available (CM 126) this is an internal 4 person room with no TV screen.

Colmore Business District is the commercial centre of Birmingham city with an array of high profile professional companies, retail, hotels, bars, cafés and restaurants. This very desirable office space has two Michelin Star restaurants nearby for you to impress your guests. The office is just minutes from Birmingham New Street and Snow Hill railway stations providing easy access to a range of both local and national railway stations via the extensive network. Edmund House is also close to the highly fashionable Jewellery Quarter. The National Indoor Arena and International Convention Centre are also within easy walking distance. Birmingham is at the centre of the UK's motorway network and is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42 motorways.

Co je k dispozici

0121 272 8300

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Birmingham

Máme důvěru po celém světě

LinkedIn
Cigna
Accenture

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Birmingham, Edmund House nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru Birmingham, Edmund House poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru Birmingham, Edmund House jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Birmingham, Edmund House

Sdílené kanceláře

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Recepce, příjem a třídění pošty a vyřizování hovorů zahrnuty v ceně
  • Pomoc s administrativními činnostmi jako vyřizování pošty a kopírování
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
  • Možnost využití 50000000 Wi-Fi hotspotů po celém světě
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostor

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Birmingham, Edmund House

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě Birmingham

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Birmingham, Edmund House sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru Birmingham, Edmund House poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.