Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Flexibilní kanceláře v Birmingham, Cannock

Watling Court, Orbital Plaza, Watling Street, Bridgtown, Birmingham, WS11 0EL

Situated in the heart of England, the recently renovated Regus Cannock business centre forms part of a mixed food, retail and office development that surrounds the impressive Holiday Inn Birmingham North hotel. Boasting contemporary and quality fittings, with many rooms featuring views of the surrounding area, you’re certain to find a workspace that helps your productivity peak. In addition, there are generous facilities including admin assistance and high-speed WiFi to support your business activities, as well as the option of a virtual address. There are also useful breakout areas perfect for group projects or networking with local professionals. On-site Greek and Indian restaurants provide convenient evening dining options, while a number of cafes near the centre offer delivery. And as well as free parking, delegates benefit from use of the plaza gym at reduced cost.

Cannock is considered one of the fastest growing areas in the West Midlands, drawing a wide range of national and international companies. Close to the M6 motorway, offering easy access to Birmingham airport, the centre is only 20 miles from Birmingham city centre and 34 miles from Derby. Cannock mainline station is just a 10-minute walk away, offering a 40-minute direct line to Birmingham New Street Station. A designer outlet village is currently being built five minutes from the plaza, while those interested in local history will enjoy the nearby Mill Green Antiques Museum and Museum of Cannock Chase.

Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v Birmingham, Cannock

Watling Court, Orbital Plaza, Watling Street, Bridgtown, Birmingham, WS11 0EL

Situated in the heart of England, the recently renovated Regus Cannock business centre forms part of a mixed food, retail and office development that surrounds the impressive Holiday Inn Birmingham North hotel. Boasting contemporary and quality fittings, with many rooms featuring views of the surrounding area, you’re certain to find a workspace that helps your productivity peak. In addition, there are generous facilities including admin assistance and high-speed WiFi to support your business activities, as well as the option of a virtual address. There are also useful breakout areas perfect for group projects or networking with local professionals. On-site Greek and Indian restaurants provide convenient evening dining options, while a number of cafes near the centre offer delivery. And as well as free parking, delegates benefit from use of the plaza gym at reduced cost.

Cannock is considered one of the fastest growing areas in the West Midlands, drawing a wide range of national and international companies. Close to the M6 motorway, offering easy access to Birmingham airport, the centre is only 20 miles from Birmingham city centre and 34 miles from Derby. Cannock mainline station is just a 10-minute walk away, offering a 40-minute direct line to Birmingham New Street Station. A designer outlet village is currently being built five minutes from the plaza, while those interested in local history will enjoy the nearby Mill Green Antiques Museum and Museum of Cannock Chase.

Co je k dispozici

01543 404600

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Birmingham

Máme důvěru po celém světě

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Birmingham, Cannock nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru Birmingham, Cannock poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru Birmingham, Cannock jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Birmingham, Cannock

Sdílené kanceláře

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Recepce, příjem a třídění pošty a vyřizování hovorů zahrnuty v ceně
  • Možnost podpory při administrativních činnostech jako vyřizování pošty nebo kopírování
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
  • Možnost využití 50000000 Wi-Fi hotspotů po celém světě
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostor

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Birmingham, Cannock

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě Birmingham

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Birmingham, Cannock sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru Birmingham, Cannock poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.