Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Flexibilní kanceláře v Avenida de los Pinos 7

Avenida de los Pinos, 7, 6th and 7th floor, 30009 Murcia, Región de Murcia

As part of the central business district of Murcia, Avenida de los Pinos 5 provides a dynamic working space for the heart of this vibrant and commercial city. Set in the attractive city centre and surrounded by green spaces, such as the Fofó Park and Garden, this business centre provides entrepreneurs and other business professionals an invaluable location to work from. A striking black glass façade sets the tone for this building – a place where you can thrive in a range of rental offices, meeting rooms and collaborative working spaces.

The location features access to attentive administrative support, virtual office services, high-speed Wi-Fi connections and a workspace that’s well lit and furnished. On-site there’s access to parking spaces, and for public transport users, the area is served by the Gasolinera, Piscina Barnes and Ambulatorio Sta. Maria de Gracia Bus Stops. Biblioteca Regional Light Rail Station is also just a short walk away. And the area is well-served by cultural and entertainment venues with the Puertas de Castilla Cultural Center, Polideportivo Municipal José Barnés Sports Complex and Pérgola de San Basilio providing a trio of destinations to visit.

Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v Avenida de los Pinos 7

Avenida de los Pinos, 7, 6th and 7th floor, 30009 Murcia, Región de Murcia

As part of the central business district of Murcia, Avenida de los Pinos 5 provides a dynamic working space for the heart of this vibrant and commercial city. Set in the attractive city centre and surrounded by green spaces, such as the Fofó Park and Garden, this business centre provides entrepreneurs and other business professionals an invaluable location to work from. A striking black glass façade sets the tone for this building – a place where you can thrive in a range of rental offices, meeting rooms and collaborative working spaces.

The location features access to attentive administrative support, virtual office services, high-speed Wi-Fi connections and a workspace that’s well lit and furnished. On-site there’s access to parking spaces, and for public transport users, the area is served by the Gasolinera, Piscina Barnes and Ambulatorio Sta. Maria de Gracia Bus Stops. Biblioteca Regional Light Rail Station is also just a short walk away. And the area is well-served by cultural and entertainment venues with the Puertas de Castilla Cultural Center, Polideportivo Municipal José Barnés Sports Complex and Pérgola de San Basilio providing a trio of destinations to visit.

Co je k dispozici

+34 868 99 22 00

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Murcia

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Avenida de los Pinos 7 nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru Avenida de los Pinos 7 poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru Avenida de los Pinos 7 jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Avenida de los Pinos 7

Prostory pro coworking

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Služby recepčních a příjem a třídění pošty již v ceně
  • V případě zájmu zajištění administrativních činností
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostory

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Avenida de los Pinos 7

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě Murcia

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Avenida de los Pinos 7 sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru Avenida de los Pinos 7 poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.