Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Flexibilní kanceláře v Avenida Libertad 17

Avenida de la Libertad 17, 2º, 20004 San Sebastián, Guipuscoa

Enjoy the freedom of flexible working on Avenida de la Libertad in San Sebastian. Base your business in one of the best locations in San Sebastian and watch your productivity soar. Avenida de la Libertad offers a prestigious address on the busiest commercial street in a city packed with historic, cultural and gastronomic delights. Behind the beautifully-renovated classic façade, you’ll find fully-equipped designer workspaces to suit your every business need, whether you want to drop into a meeting, rent a private office or brainstorm ideas in a collaborative area.

Enjoy networking with our dynamic business community of entrepreneurs. Then when work is done, you’ll never be short of something to do in vibrant San Sebastian, with its year-round festivals celebrating music, theatre, food and film. The city boasts world-class dining and you’re also close to Plaza Gipuzkoa and Alderdi Eder parks, Kursaal conference centre and Puente de Santa Catalina bridge. Be inspired by visits to the Aquarium and Victoria Eugenia Theater. Excellent transport links mean bus stops are right outside and it’s just a seven-minute walk to Donostia-San Sebastian Train Station.

Why choose Avenida de la Libertad.

  • Modern designer workspaces in a classic building on San Sebastian’s main commercial street.
  • Be inspired by a city oozing with history, culture and world-class restaurants.
  • Excellent transport links mean you’re just minutes from bus stops and the main train station.
  • Service with a smile from our professional team who help your day go more smoothly.
Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v Avenida Libertad 17

Avenida de la Libertad 17, 2º, 20004 San Sebastián, Guipuscoa

Enjoy the freedom of flexible working on Avenida de la Libertad in San Sebastian. Base your business in one of the best locations in San Sebastian and watch your productivity soar. Avenida de la Libertad offers a prestigious address on the busiest commercial street in a city packed with historic, cultural and gastronomic delights. Behind the beautifully-renovated classic façade, you’ll find fully-equipped designer workspaces to suit your every business need, whether you want to drop into a meeting, rent a private office or brainstorm ideas in a collaborative area.

Enjoy networking with our dynamic business community of entrepreneurs. Then when work is done, you’ll never be short of something to do in vibrant San Sebastian, with its year-round festivals celebrating music, theatre, food and film. The city boasts world-class dining and you’re also close to Plaza Gipuzkoa and Alderdi Eder parks, Kursaal conference centre and Puente de Santa Catalina bridge. Be inspired by visits to the Aquarium and Victoria Eugenia Theater. Excellent transport links mean bus stops are right outside and it’s just a seven-minute walk to Donostia-San Sebastian Train Station.

Why choose Avenida de la Libertad.

  • Modern designer workspaces in a classic building on San Sebastian’s main commercial street.
  • Be inspired by a city oozing with history, culture and world-class restaurants.
  • Excellent transport links mean you’re just minutes from bus stops and the main train station.
  • Service with a smile from our professional team who help your day go more smoothly.
Co je k dispozici

+34 900 35 30 54

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě San Sebastián

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Avenida Libertad 17 nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru Avenida Libertad 17 poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru Avenida Libertad 17 jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Avenida Libertad 17

Prostory pro coworking

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Služby recepčních a příjem a třídění pošty již v ceně
  • V případě zájmu zajištění administrativních činností
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
  • Možnost využití 50000000 Wi-Fi hotspotů po celém světě
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostor

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Avenida Libertad 17

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě San Sebastián

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Avenida Libertad 17 sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru Avenida Libertad 17 poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.