Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Flexibilní kanceláře v Gateway Tower

Araneta Center, Cubao, 5th Floor, Gateway Tower, Quezon City, Metro Manila

The Gateway Tower is a 32-level commercial building and one of the newest landmarks of the Araneta Center, a 35-hectare commercial area in Cubao, Quezon City, Philippines. This PEZA Certified skyscraper has direct access to the major transit trains in the metro: MRT 3 and LRT 2 stations and directly linked to the Gateway Mall which has the finest shopping, dining and entertainment shops. It is also connected to the Manhattan Garden City residential condominiums through an elevated link bridge and a 15,000-seater indoor arena, Smart Araneta Coliseum . Aside from its strategic location, this 100,000 square meter premier mixed-used building offers 2 levels of basement parking linked to mall parking of 1,000 cars, 6 levels of retail podium seamlessly extending from Gateway Mall, 26 levels of premier office space, 2 levels of penthouse restaurants, and a helipad. Business presently operating at the Gateway Tower include BPO/call centre companies that include Accenture, AIG Shared Services and Teletech. Adjacent office towers include the Araneta Group (owner of the entire Araneta Complex -owned Aurora Tower which houses the Araneta management team and personnel, plus, the Telus House, a four-storey facility which serves as the headquarters of Telus International, call centre with 3,000 employees handling inbound customer care, outbound sales, market research and sophisticated IT business process solutions for industries including telecommunications, finance and consumer electronics for Telus’ clients in North America.

Více
Co je k dispozici

Flexibilní kanceláře v Gateway Tower

Araneta Center, Cubao, 5th Floor, Gateway Tower, Quezon City, Metro Manila

The Gateway Tower is a 32-level commercial building and one of the newest landmarks of the Araneta Center, a 35-hectare commercial area in Cubao, Quezon City, Philippines. This PEZA Certified skyscraper has direct access to the major transit trains in the metro: MRT 3 and LRT 2 stations and directly linked to the Gateway Mall which has the finest shopping, dining and entertainment shops. It is also connected to the Manhattan Garden City residential condominiums through an elevated link bridge and a 15,000-seater indoor arena, Smart Araneta Coliseum . Aside from its strategic location, this 100,000 square meter premier mixed-used building offers 2 levels of basement parking linked to mall parking of 1,000 cars, 6 levels of retail podium seamlessly extending from Gateway Mall, 26 levels of premier office space, 2 levels of penthouse restaurants, and a helipad. Business presently operating at the Gateway Tower include BPO/call centre companies that include Accenture, AIG Shared Services and Teletech. Adjacent office towers include the Araneta Group (owner of the entire Araneta Complex -owned Aurora Tower which houses the Araneta management team and personnel, plus, the Telus House, a four-storey facility which serves as the headquarters of Telus International, call centre with 3,000 employees handling inbound customer care, outbound sales, market research and sophisticated IT business process solutions for industries including telecommunications, finance and consumer electronics for Telus’ clients in North America.

Co je k dispozici

+63 2 7904300

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Quezon City

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Gateway Tower nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Vnitřní kanceláře v centru Gateway Tower poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Manažerské kanceláře v centru Gateway Tower jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Gateway Tower

Prostory pro coworking

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Služby recepčních a příjem a třídění pošty již v ceně
  • V případě zájmu zajištění administrativních činností
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostory

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Gateway Tower

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to

Více způsobů práce ve městě Quezon City

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Gateway Tower sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Virtuální kanceláře v centru Gateway Tower poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.