Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Zavolejte nám

Nabídka

Regus Czech Republic
Kontaktujte nás ještě dnes

Zavolejte nám +420 228 883 545

Napište nám Zarezervovat prohlídku

Zavolejte nám+420 228 883 545

Napište nám Stáhněte si naši aplikaci

Flexibilní kanceláře v Odense, Dronningegården

Dronningensgade 23, 5000 Odense

Dronningegården is situated in downtown Odense, the 3rd largest city in Denmark, on a quiet road. The building is older but with a lot of charm.

There is a cosy atrium yard, nice dinning area and many smaller offices as well as 3 bigger meeting rooms.

Více
Co je k dispozici Získat ceny

Flexibilní kanceláře v Odense, Dronningegården

Dronningensgade 23, 5000 Odense

Dronningegården is situated in downtown Odense, the 3rd largest city in Denmark, on a quiet road. The building is older but with a lot of charm.

There is a cosy atrium yard, nice dinning area and many smaller offices as well as 3 bigger meeting rooms.

Co je k dispozici Získat ceny

+45 63 13 39 00

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Podívejte se na všechna centra v Odense

Máme důvěru po celém světě

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T
Zarezervovat prohlídku Získat ceny

Proč si vybrat kanceláře Regus?

Vybavené kanceláře

Moderní nábytek a rychlý internet v ceně

Konečné ceny

Plaťte jednu cenu za všechno.

Zvětšete velikost

Když vám přibudou zaměstnanci, není problém kancelář rozšířit.

Dočasné kanceláře

Pronajměte si kancelář jen na určitý projekt. S měsíčním předstihem stačí dát vědět, že už ji nebudete potřebovat.

Vyberte si typ pracovních prostor:

Kanceláře s okny v centru Odense, Dronningegården nabízejí soukromý kancelářský prostor s výhledem

Kancelář s oknem

Soukromá kancelář s výhledem. K dispozici ve všech našich centrech.

Požádat o nabídku
Vnitřní kanceláře v centru Odense, Dronningegården poskytují levné kancelářské prostory

Vnitřní kancelář

Klasická kancelář Regus bez výhledu. Za nejnižší cenu.

Požádat o nabídku
Manažerské kanceláře v centru Odense, Dronningegården jsou kanceláře spojené se zasedací místností

Manažerská kancelář

Kancelář a zasedací místnost. Zpravidla vybavené dvěma menšími a jedním velkým stolem.

Požádat o nabídku
Pracovní prostor pro coworking ve sdílené kanceláři v centru Odense, Dronningegården

Sdílené kanceláře

Místo u stolu ve sdílené kanceláři. Dostupné podle pravidla kdo dřív přijde, ten dřív bere.

Požádat o nabídku

Konečné ceny

Zaplaťte jednu cenu za kompletně vybavenou kancelář včetně nábytku, Wi-Fi, telefonů, energií a recepce.

Zvlášť platíte jen za to, co spotřebujete – například za kávu, kopírování nebo volání.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Přesuňte se podle potřeby do větší kanceláře

  • Neplaťte za zbytečný prostor, který nepotřebujete
  • Začněte menší kanceláří. Až vám v ní bude těsno, přesuňte se do větší.
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Upravte si kancelář podle vlastních představ

  • Nábytek, rozestavění, dekorace – všechno tak, jak vám vyhovuje
Regus nabízí celosvětovou působnost a členství v programu Lounge je zahrnuto zdarma.

Celosvětová působnost

  • Bezplatné členství v programu Lounge
  • Přístup do našich obchodních salónků po celém světě
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Administrativní podpora

  • Recepce, příjem a třídění pošty a vyřizování hovorů zahrnuty v ceně
  • Možnost podpory při administrativních činnostech jako vyřizování pošty nebo kopírování
Zarezervovat prohlídku Získat ceny
Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky

Technologie

  • Špičkové, zabezpečené připojení k internetu, Wi-Fi, telefonní zařízení a linky
  • Možnost využití 50000000 Wi-Fi hotspotů po celém světě
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Pracovní prostor

  • Moderní, ergonomický kancelářský nábytek
  • Profesionální podnikatelské prostředí
  • Výhodně umístěné lokality v místech, kde obchodujete
  • Využití společných zasedacích místností dle hodinové sazby
Meeting and office facilities at Odense, Dronningegården

Vybavenost

  • Recepční, která uvítá hosty
  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Obchodní salónek a menší relaxační zóna
  • Všechny služby v ceně
  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Přístup k tiskárně, skeneru a kopírce
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzivní přístup do programu Regus Marketplace, který nabízí slevy od předních značek
  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Aplikace Regus k rezervaci pracovních prostor a nejen to
Zarezervovat prohlídku Získat ceny

Více způsobů práce ve městě Odense

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Členské programy nabízejí pracovní prostory k příležitostnému využití po celém světě s různými úrovněmi.

Členství

Globální přístup do pracovních prostor k příležitostnému využití a řada úrovní členství, které splní požadavky všech rozpočtů a způsobů práce.

Profesionální místnosti v centru Odense, Dronningegården sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Profesionální prostory pro jednání, prezentaci, školení či pohovory – k dispozici je Wi-Fi, projektory, bílé tabule a podpora ze strany našeho týmu.

Další informace
Virtuální kanceláře v centru Odense, Dronningegården poskytují prestižní adresu a řadu doplňkových služeb

Virtuální kancelář

Dokonalá image pro vaši firmu zahrnující prestižní adresu a řadu doplňkových služeb.

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Co nabízejí kanceláře Regus?

Společnost Regus pronajímá kancelářské prostory v obchodních centrech po celé zemi. Každou soukromou kancelář je možné upravit přidáním dalších stolů nebo změnou jejich rozmístění, a to bez dalších nákladů. Kromě toho pronajímáme také dočasné kanceláře na dobu trvání vašich projektů – u těchto pronájmů využíváme měsíční smlouvy, které můžete kdykoliv ukončit.

V našich kancelářích se zajištěnými službami máte k dispozici nábytek, vysokorychlostní internet i personál recepce, přičemž můžete využít i další služby, jako jsou zasedací místnosti či virtuální kanceláře. Můžete si vybrat kanceláře v interiéru nebo s okny, a nabízíme rovněž i několik menších manažerských kanceláří sousedících se zasedacími místnostmi.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Stránka používá soubory cookies pro lepší prohlížení. Co jsou soubory cookies