Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Zasedací místnosti v Mid-Market

1390 Market St, Suite 200, San Francisco, California, 94102

Our Mid-Market business center is a desirable place to do business in San Francisco’s Civic Centre. The local streets are lined with companies from law, technology and software, as well as numerous government offices. And the rest of the city is in easy reach, with BART connections and Van Ness Avenue less than a minute away.

The center is in a striking 29-story tower, home to other businesses, residential space and a fitness center overlooking the downtown skyline. Meanwhile, you’ll find convenient coffee shops, restaurants and retailers right outside the door.

Více
Rezervovat

Zasedací místnosti v Mid-Market

1390 Market St, Suite 200, San Francisco, California, 94102

Our Mid-Market business center is a desirable place to do business in San Francisco’s Civic Centre. The local streets are lined with companies from law, technology and software, as well as numerous government offices. And the rest of the city is in easy reach, with BART connections and Van Ness Avenue less than a minute away.

The center is in a striking 29-story tower, home to other businesses, residential space and a fitness center overlooking the downtown skyline. Meanwhile, you’ll find convenient coffee shops, restaurants and retailers right outside the door.

Co je k dispozici

628-600-2800

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě San Francisco

Máme důvěru po celém světě

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Proč si vybrat zasedací místnost Regus?

K dispozici dle hodinové sazby

Pronajměte si zasedací místnost, na jak dlouho potřebujete, a plaťte podle hodinové sazby.

Prostor podle vašich představ

Změňte uspořádání místnosti podle potřeb konkrétního jednání.

Jednoduchá rezervace

Rezervujte si prostory v naší aplikaci – není potřeba volat.

Všechno nachystané k práci

Místnost budete mít připravenou, ještě než dorazíte.

Vyberte si svůj pracovní stůl

Místnosti pro pohovory – seznamujte se s uchazeči v příjemných prostorech, kde vám nikdy nebude těsno.

Místnosti na pohovory

Na pohovor si můžete pozvat tolik uchazečů, kolik chcete. Omezovat vás nebudeme.

Zasedací místnosti – velké vybavené zasedací místnosti pro 8–12 lidí

Zasedací místnost

Velké zasedací místnosti s kapacitou pro 8–12 lidí. Vybavené prvotřídním nábytkem.

Školicí místnosti – prostory pro firemní školení s možností zajištění cateringu

Flexibilní školící místnosti

Připravte si místnost ke školení svých zaměstnanců – k dipozici je i catering.

Konferenční místnosti – větší zasedací místnosti vhodné k pořádání menších akcí a konferencí

Konferenční sál

Naše větší zasedací místnosti se skvěle hodí pro menší akce a konference.

Konečné ceny

Plaťte podle hodinové sazby za plně vybavenou místnost včetně veškerého zařízení, nábytku, rychlého internetu a recepce.

Zasedací místnosti podle potřeby. Pronajímají se na hodiny a platíte pouze za vybavení, které využijete.

Využívejte prostory, když zrovna potřebujete

  • Pronajměte si místnost podle hodinové sazby. Platíte tak jen za čas, který využijete.
  • Navíc platíte jen za dodatečné vybavení, které využijete během jednání
Upravte si zasedací místnost podle svých představ – uspořádání nábytku a vybavení můžete změnit, jak potřebujete

Prostor podle vašich představ

  • Uspořádejte si nábytek a další vybavení tak, jak chcete
  • Naše prezentační pomůcky vám usnadní chod jednání
Zasedací místnosti s vysokorychlostním internetem, sítí Wi-Fi a telefonním vybavením podle potřeby

Technologie

  • Vysokorychlostní kabelové a bezdrátové připojení k internetu v ceně
  • Telefonní vybavení k dispozici dle potřeby
Vybavení pro jednání – flipcharty, bílé tabule, promítací plátna a projektory, podle potřeby

Vybavení pro jednání

  • Flipchart, bílá tabule a popisovače
  • Promítací plátna a projektory
Personál v recepci při příchodu uvítá vaše hosty a pomůže vám připravit potřebné promítací vybavení

Recepce

  • Profesionální personál, který uvítá vaše hosty
  • Pomoc s nastavením audiovizuálního vybavení
Rezervovat

Více způsobů práce ve městě San Francisco

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru Mid-Market sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounges

Bezbariérový přístup}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.