Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.
Reakce společnosti Regus na COVID-19

Zasedací místnosti v Rialto M2

525 Collins Street, Ground Floor, Rialto, West Podium, Melbourne, Victoria, 3000

An iconic part of the Melbourne skyline, the Rialto has become one of the most important centres of business in the city. In this super-modern skyscraper, your company will be pushed to its absolute peak. ‘Futuristic’ is the first thing that pops into your mind looking up at this incredible building, so its ideal for all your fast-paced business ventures. In the well-fitted Spaces facility, there’s shared office space, co-working areas, meeting rooms and more. And as the structure incorporates some of the surrounding historic buildings into this incredible business complex, you’ll have easy access to the hotels, restaurants and cafes nearby. But even without stepping foot outside the main building you’re perfectly served by fantastic amenities.

There’s a gym and fitness centre, five-star security bike storage, underground parking and concierge service. And on the ground floor and mezzanine, there are fine-dining bistros and eateries with world-class menus, unmatched wine lists and a great selection of beer, so its perfect for lunch or after-work drinks. All this is within walking distance to the Southern Cross Bus and Light Rail station, so you’re well-connected to the surrounding area. For a brief distraction from work, the building is just a few minutes from the Immigration Museum, or if you fancy inspiring your financial success, a visit to the ANZ Banking Museum might be in order. However you spend your time working in and around Spaces Rialto, you’ll be ensured a productive environment, with its high-speed Wi-Fi, comfortable seating areas and fantastic surrounding amenities.

Více
Rezervovat

Zasedací místnosti v Rialto M2

525 Collins Street, Ground Floor, Rialto, West Podium, Melbourne, Victoria, 3000

An iconic part of the Melbourne skyline, the Rialto has become one of the most important centres of business in the city. In this super-modern skyscraper, your company will be pushed to its absolute peak. ‘Futuristic’ is the first thing that pops into your mind looking up at this incredible building, so its ideal for all your fast-paced business ventures. In the well-fitted Spaces facility, there’s shared office space, co-working areas, meeting rooms and more. And as the structure incorporates some of the surrounding historic buildings into this incredible business complex, you’ll have easy access to the hotels, restaurants and cafes nearby. But even without stepping foot outside the main building you’re perfectly served by fantastic amenities.

There’s a gym and fitness centre, five-star security bike storage, underground parking and concierge service. And on the ground floor and mezzanine, there are fine-dining bistros and eateries with world-class menus, unmatched wine lists and a great selection of beer, so its perfect for lunch or after-work drinks. All this is within walking distance to the Southern Cross Bus and Light Rail station, so you’re well-connected to the surrounding area. For a brief distraction from work, the building is just a few minutes from the Immigration Museum, or if you fancy inspiring your financial success, a visit to the ANZ Banking Museum might be in order. However you spend your time working in and around Spaces Rialto, you’ll be ensured a productive environment, with its high-speed Wi-Fi, comfortable seating areas and fantastic surrounding amenities.

Co je k dispozici

03 9070 9402

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Melbourne

Proč si vybrat zasedací místnost Regus?

K dispozici dle hodinové sazby

Pronajměte si zasedací místnost, na jak dlouho potřebujete, a plaťte podle hodinové sazby.

Prostor podle vašich představ

Změňte uspořádání místnosti podle potřeb konkrétního jednání.

Jednoduchá rezervace

Rezervujte si prostory v naší aplikaci – není potřeba volat.

Všechno nachystané k práci

Místnost budete mít připravenou, ještě než dorazíte.

Vyberte si svůj pracovní stůl

Místnosti pro pohovory – seznamujte se s uchazeči v příjemných prostorech, kde vám nikdy nebude těsno.

Místnosti na pohovory

Na pohovor si můžete pozvat tolik uchazečů, kolik chcete. Omezovat vás nebudeme.

Zasedací místnosti – velké vybavené zasedací místnosti pro 8–12 lidí

Zasedací místnost

Velké zasedací místnosti s kapacitou pro 8–12 lidí. Vybavené prvotřídním nábytkem.

Školicí místnosti – prostory pro firemní školení s možností zajištění cateringu

Flexibilní školící místnost

Připravte si místnost ke školení svých zaměstnanců – k dipozici je i catering.

Konferenční místnosti – větší zasedací místnosti vhodné k pořádání menších akcí a konferencí

Konferenční sál

Naše větší zasedací místnosti se skvěle hodí pro menší akce a konference.

Vše zahrnuto v ceně

Plaťte podle hodinové sazby za plně vybavenou místnost včetně veškerého zařízení, nábytku, rychlého internetu a recepce.

Zasedací místnosti podle potřeby. Pronajímají se na hodiny a platíte pouze za vybavení, které využijete.

Využívejte prostory, když zrovna potřebujete

  • Pronajměte si místnost podle hodinové sazby. Platíte tak jen za čas, který využijete.
  • Navíc platíte jen za dodatečné vybavení, které využijete během jednání
Upravte si zasedací místnost podle svých představ – uspořádání nábytku a vybavení můžete změnit, jak potřebujete

Prostor podle vašich představ

  • Uspořádejte si nábytek a další vybavení tak, jak chcete
  • Naše prezentační pomůcky vám usnadní chod jednání
Zasedací místnosti s vysokorychlostním internetem, sítí Wi-Fi a telefonním vybavením podle potřeby

Technologie

  • Vysokorychlostní kabelové a bezdrátové připojení k internetu v ceně
  • Telefonní vybavení k dispozici dle potřeby
Vybavení pro jednání – flipcharty, bílé tabule, promítací plátna a projektory, podle potřeby

Vybavení pro jednání

  • Flipchart, bílá tabule a popisovače
  • Promítací plátna a projektory
Personál v recepci při příchodu uvítá vaše hosty a pomůže vám připravit potřebné promítací vybavení

Recepce

  • Profesionální personál, který uvítá vaše hosty
  • Pomoc s nastavením audiovizuálního vybavení
Rezervovat

Více způsobů práce ve městě Melbourne

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru Rialto M2 sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounge

Bezbariérová zařízení}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme vám najít ideální pracovní prostory – pro jakýkoli obor podnikání a v rámci možností vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme vám najít ideální pracovní prostory – pro jakýkoli obor podnikání a v rámci možností vašeho rozpočtu.