Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Sdílená kancelář v Aichi, Kariya (Open Office)

YF BLDG 3F, 3-9 Wakamatsucho, Kariya-shi, Aichi-ken, Kariya, 448-0858

Město Kariya v centru prefektury Aichi je japonské centrum automobilového průmyslu, kde sídlí mnoho hlavních společností skupiny Toyota. Zakladatel společnosti Toyota si Kariyi vybral jako první lokalitu pro svou továrnu, a od té doby je město domovem značky Toyota. 

Kariya Station, kterou projíždí linka JR Tokaido Main Line i Meitetsu Mikawa Line, je důležitou stanicí využívající více než 30 000 cestujících denně. Kariya se nachází pouhých 20 minut od města Nagoya, takže se sem snadno dostanete z celé prefektury Aichi.

Centrum OpenOffice Kariya se nachází tři minuty chůze od stanice Kariya. Centrum bylo dokončeno v květnu 2017 a je vybaveno nejmodernějším zařízením a vybavením, od soukromých kanceláří až po sdílené prostory, klimatizací a konstrukcí odolnou proti zemětřesení. Prostory je možné přizpůsobit nejrůznějším způsobům využití, ať již pro místní firmy nebo jako satelitní kancelář. Přijďte se na vlastní oči přesvědčit o tom, jaké pohodlí vám nabízí centrum OpenOffice.

Více

Sdílená kancelář v Aichi, Kariya (Open Office)

YF BLDG 3F, 3-9 Wakamatsucho, Kariya-shi, Aichi-ken, Kariya, 448-0858

Město Kariya v centru prefektury Aichi je japonské centrum automobilového průmyslu, kde sídlí mnoho hlavních společností skupiny Toyota. Zakladatel společnosti Toyota si Kariyi vybral jako první lokalitu pro svou továrnu, a od té doby je město domovem značky Toyota. 

Kariya Station, kterou projíždí linka JR Tokaido Main Line i Meitetsu Mikawa Line, je důležitou stanicí využívající více než 30 000 cestujících denně. Kariya se nachází pouhých 20 minut od města Nagoya, takže se sem snadno dostanete z celé prefektury Aichi.

Centrum OpenOffice Kariya se nachází tři minuty chůze od stanice Kariya. Centrum bylo dokončeno v květnu 2017 a je vybaveno nejmodernějším zařízením a vybavením, od soukromých kanceláří až po sdílené prostory, klimatizací a konstrukcí odolnou proti zemětřesení. Prostory je možné přizpůsobit nejrůznějším způsobům využití, ať již pro místní firmy nebo jako satelitní kancelář. Přijďte se na vlastní oči přesvědčit o tom, jaké pohodlí vám nabízí centrum OpenOffice.

Co je k dispozici

+81 052-589-7008

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Kariya

Máme důvěru po celém světě

LinkedIn
Cigna
Accenture

Proč si musíte vybrat sdílenou kancelář Regus?

Pracujte, kde chcete

Sdílená kancelář je k dispozici ve více než 3000 centrech po celém světě

Plaťte jen za to, co potřebujete

Není nutné si pronajímat celou kancelář; pronajměte si jen počet stolů, které potřebujete a pouze na dobu, po kterou je potřebujete. Sdílená kancelář je k dispozici i v hodinové sazbě.

Můžete začít ihned pracovat

Nepotřebujete žádné pomůcky, kancelářské potřeby a vybavení včetně vlastního stolu a osobního telefonu jsou vám k dispozici. Prostě přijďte a můžete začít pracovat.

Vyberte si svůj pracovní stůl

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři. Kdo dřív přijde, ten si obsadí stůl.

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři (tzv. hot-desking)

Kancelář, kdykoliv ji potřebujete, na principu kdo první přijde, bude první obsloužen.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři, vlastní stálý pracovní stůl.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři (permanentní pracoviště)

Váš vlastní pracovní stůl se všemi výhodami kompletní kanceláře ve sdíleném kancelářském prostoru. Včetně vaší vlastní telefonní linky a sluchátek s mikrofonem.

Konečné ceny

Bez ohledu na plán, který si vyberete, dostanete plně vybavený pracovní prostor včetně veškerého zařízení, nábytku, vysokorychlostního internetu a recepce s personálem.

Pracovní stůl si můžete pronajmout na hodiny, dny nebo měsíce.

Používejte podle potřeby

  • {Pronajměte si psací stůl na hodinu, den nebo měsíc, abyste nemuseli platit za více, než je nutné
  • Efektivní a výhodný způsob jak provozovat vaši firmu
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Sdílené pracoviště

  • Pracujte ve společenském sdíleném prostředí
  • Ideální pro firmy, které hledají nové kontakty
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Technologie

  • K dispozici máte bezpečné, vysokorychlostní připojení k internetu
  • Včetně telekomunikačních instalací
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Vybavenost

  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Zasedací místnosti jsou k dispozici k pronájmu v hodinové sazbě
Přesuňte svůj pracovní stůl do kteréhokoli centra z globální sítě Regus – bez dalších poplatků.

Globální síť

  • Přesuňte svou kancelář do kteréhokoliv centra Regus bez dodatečných nákladů
  • Ve více než 3000 centrech po celém světě
Profesionální pracovní prostředí se zajištěným úklidem a údržbou

Profesionální pracovní prostředí

  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Recepční, která uvítá hosty
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Profesionální adresa pro vaše klienty

Více způsobů práce ve městě Kariya

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru Aichi, Kariya (Open Office) sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounges

Bezbariérový přístup}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.