Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Sdílená kancelář v Villeurbanne, Le Patio

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Více

Sdílená kancelář v Villeurbanne, Le Patio

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Co je k dispozici

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Villeurbanne

Máme důvěru po celém světě

Google
LinkedIn
Cigna
Accenture
AT&T

Proč si musíte vybrat sdílenou kancelář Regus?

Pracujte, kde chcete

Sdílená kancelář je k dispozici ve více než 3000 centrech po celém světě

Plaťte jen za to, co potřebujete

Není nutné si pronajímat celou kancelář; pronajměte si jen počet stolů, které potřebujete a pouze na dobu, po kterou je potřebujete. Sdílená kancelář je k dispozici i v hodinové sazbě.

Můžete začít ihned pracovat

Nepotřebujete žádné pomůcky, kancelářské potřeby a vybavení včetně vlastního stolu a osobního telefonu jsou vám k dispozici. Prostě přijďte a můžete začít pracovat.

Vyberte si svůj pracovní stůl

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři. Kdo dřív přijde, ten si obsadí stůl.

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři (tzv. hot-desking)

Kancelář, kdykoliv ji potřebujete, na principu kdo první přijde, bude první obsloužen.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři, vlastní stálý pracovní stůl.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři (permanentní pracoviště)

Váš vlastní pracovní stůl se všemi výhodami kompletní kanceláře ve sdíleném kancelářském prostoru. Včetně vaší vlastní telefonní linky a sluchátek s mikrofonem.

Konečné ceny

Bez ohledu na plán, který si vyberete, dostanete plně vybavený pracovní prostor včetně veškerého zařízení, nábytku, vysokorychlostního internetu a recepce s personálem.

Pracovní stůl si můžete pronajmout na hodiny, dny nebo měsíce.

Používejte podle potřeby

  • {Pronajměte si psací stůl na hodinu, den nebo měsíc, abyste nemuseli platit za více, než je nutné
  • Efektivní a výhodný způsob jak provozovat vaši firmu
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Sdílené pracoviště

  • Pracujte ve společenském sdíleném prostředí
  • Ideální pro firmy, které hledají nové kontakty
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Technologie

  • K dispozici máte bezpečné, vysokorychlostní připojení k internetu
  • Včetně telekomunikačních instalací
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Vybavenost

  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Zasedací místnosti jsou k dispozici k pronájmu v hodinové sazbě
Přesuňte svůj pracovní stůl do kteréhokoli centra z globální sítě Regus – bez dalších poplatků.

Globální síť

  • Přesuňte svou kancelář do kteréhokoliv centra Regus bez dodatečných nákladů
  • Ve více než 3000 centrech po celém světě
Profesionální pracovní prostředí se zajištěným úklidem a údržbou

Profesionální pracovní prostředí

  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Recepční, která uvítá hosty
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Profesionální adresa pro vaše klienty

Více způsobů práce ve městě Villeurbanne

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru Villeurbanne, Le Patio sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounges

Bezbariérový přístup}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.