Omlouváme se, nemůžeme najít {{term}}. Zkuste to znovu.

Sdílená kancelář v Brussels IT Tower

Avenue Louise / Louizalaan 480, IT Tower, 18° floor, 1050 Brussels

A place to do business in style, our Brussels IT Tower business centre gives you a prestigious location in one of the city's tallest buildings. The tower is home to numerous firms, including companies from banking, finance, and professional services. And the rest of the city is just a short drive or tram trip away. Located in the iconic skyscraper that demands attention from all around with stunning views over Brussels and La Cambre Abbey.

The IT Tower is on Avenue Louise, one of the most affluent, stylish streets in Brussels. So you can take a break, grab some coffee, or get away from it all in the picturesque King’s Garden – whatever you need, just outside the door.

  • Convenient parking for you and your clients
  • Voicemail services so you’ll never miss a thing
  • In an iconic skyscraper that demands attention from all around
  • Stunning views over Brussels and La Cambre Abbey
  • Business lounge access for working on the move
  • Professional meeting rooms so you can bring people together
Více

Sdílená kancelář v Brussels IT Tower

Avenue Louise / Louizalaan 480, IT Tower, 18° floor, 1050 Brussels

A place to do business in style, our Brussels IT Tower business centre gives you a prestigious location in one of the city's tallest buildings. The tower is home to numerous firms, including companies from banking, finance, and professional services. And the rest of the city is just a short drive or tram trip away. Located in the iconic skyscraper that demands attention from all around with stunning views over Brussels and La Cambre Abbey.

The IT Tower is on Avenue Louise, one of the most affluent, stylish streets in Brussels. So you can take a break, grab some coffee, or get away from it all in the picturesque King’s Garden – whatever you need, just outside the door.

  • Convenient parking for you and your clients
  • Voicemail services so you’ll never miss a thing
  • In an iconic skyscraper that demands attention from all around
  • Stunning views over Brussels and La Cambre Abbey
  • Business lounge access for working on the move
  • Professional meeting rooms so you can bring people together
Co je k dispozici

+32 (0)2 895 30 00

  • Zobrazení na celou obrazovku
  • Trasa
  • Street View
Prohlednete si vsechna centra ve městě Brussels

Máme důvěru po celém světě

LinkedIn
Cigna
Accenture

Proč si musíte vybrat sdílenou kancelář Regus?

Pracujte, kde chcete

Sdílená kancelář je k dispozici ve více než 3000 centrech po celém světě

Plaťte jen za to, co potřebujete

Není nutné si pronajímat celou kancelář; pronajměte si jen počet stolů, které potřebujete a pouze na dobu, po kterou je potřebujete. Sdílená kancelář je k dispozici i v hodinové sazbě.

Můžete začít ihned pracovat

Nepotřebujete žádné pomůcky, kancelářské potřeby a vybavení včetně vlastního stolu a osobního telefonu jsou vám k dispozici. Prostě přijďte a můžete začít pracovat.

Vyberte si svůj pracovní stůl

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři. Kdo dřív přijde, ten si obsadí stůl.

Nevyhrazené místo ve sdílené kanceláři (tzv. hot-desking)

Kancelář, kdykoliv ji potřebujete, na principu kdo první přijde, bude první obsloužen.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři, vlastní stálý pracovní stůl.

Vyhrazené místo ve sdílené kanceláři (permanentní pracoviště)

Váš vlastní pracovní stůl se všemi výhodami kompletní kanceláře ve sdíleném kancelářském prostoru. Včetně vaší vlastní telefonní linky a sluchátek s mikrofonem.

Konečné ceny

Bez ohledu na plán, který si vyberete, dostanete plně vybavený pracovní prostor včetně veškerého zařízení, nábytku, vysokorychlostního internetu a recepce s personálem.

Pracovní stůl si můžete pronajmout na hodiny, dny nebo měsíce.

Používejte podle potřeby

  • {Pronajměte si psací stůl na hodinu, den nebo měsíc, abyste nemuseli platit za více, než je nutné
  • Efektivní a výhodný způsob jak provozovat vaši firmu
Sdílené pracoviště je společný prostor, kde panuje přátelská atmosféra.

Sdílené pracoviště

  • Pracujte ve společenském sdíleném prostředí
  • Ideální pro firmy, které hledají nové kontakty
K dispozici zabezpečený vysokorychlostní internet včetně nastavení

Technologie

  • K dispozici máte bezpečné, vysokorychlostní připojení k internetu
  • Včetně telekomunikačních instalací
Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy

Vybavenost

  • Kuchyňka s možností přípravy čaje a kávy
  • Zasedací místnosti jsou k dispozici k pronájmu v hodinové sazbě
Přesuňte svůj pracovní stůl do kteréhokoli centra z globální sítě Regus – bez dalších poplatků.

Globální síť

  • Přesuňte svou kancelář do kteréhokoliv centra Regus bez dodatečných nákladů
  • Ve více než 3000 centrech po celém světě
Profesionální pracovní prostředí se zajištěným úklidem a údržbou

Profesionální pracovní prostředí

  • Úklid a údržba kancelářských prostor
  • Recepční, která uvítá hosty
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Pravidelné události a akce pro klienty Regusu
  • Profesionální adresa pro vaše klienty

Více způsobů práce ve městě Brussels

Nabízíme mnohem více než jen kancelářské prostory

...

Profesionální místnosti v centru Brussels IT Tower sloužící ke schůzím, výběrovým řízením, školením a pohovorům

Zasedací místnost

Vše je připraveno – když dorazíte, vše je nachystáno, takže se hned můžete pustit do práce

Denní kanceláře

Plaťte jen za to, co potřebujete – vyberte si variantu členství podle toho, jaké prostory nejčastěji využíváte

Business lounges

Bezbariérový přístup}

Spravujte své kancelářské prostory prostřednictvím aplikace Regus

Všechny služby neustále na dosah

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store nebo Google Play.

Stáhněte si aplikaci Regus z Apple App Store      Stáhněte si aplikaci Regus z Google Play

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.

Pojďme na to

Pomůžeme Vám najít ideální pracovní prostory – bez ohledu na obor Vašeho podnikání a možnosti Vašeho rozpočtu.